Natalies blogg.

Förlåt

Publicerad 2014-05-03 18:14:38 i Allmänt,

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/10251350_624168240997650_1310518127_n.jpg
 
Hej hej haha som ni ser orkar jag inte blogga, jag försöker men ooorkar verkligen inte! Minns inte när jag bloggade sist ens? Hur gör man? Orkar i alla fall inte skriva allt jag gjort under den tiden jag inte bloggat just för att jag inte kommer ihåg och orkar inte heller haha.
 
Men förra helgen var vi hos Emmi och hade tjejhelg. Det var mys och skoj. Jag och Ellu råkade somna på soffan och stackars Emmi trodde vi hade åkt hem haha!
Michaela var här i onsdags och sov över, vi gjorde pizza och tittade på simpsons innan vi la oss. I torsdags kom Niki hit, vi träffade tjejerna och satt ute och åt jordgubbar. Sen hjälpte jag Niki med någon filmrecension och det gick åt helvete hahah. Ett gott skratt fick man i alla fall. 
Igår hade jag tvättstuga haha, tvättade allt vi hade här hemma kändes det som och var även och köpte nya skor finally! Inte såna jag ville ha egentligen men fick med mig 3 par så jag är nöjd i alla fall.
 
Idag ska jag inte göra ett piss haha har ont i magen och orkar inte röra mig. Okej orkar inte skriva mer haha hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela