Natalies blogg.

The book thief

Publicerad 2014-03-22 22:39:44 i Allmänt,

 
Hallå! Vi har precis tittat på The book thief och den var rätt bra. Tyckte dock att det hade kunnat hända lite mer, trots det är den helt klart sevärd haha.
 
Vi var på promenad idag och gick i skogen, jag som varit ett skogsmullebarn trodde jag kunde det här med skogen men ack nej haha, vägarna jag tog ledde ingenstans och ja... haha jobbigt var det i alla fall.
 
Shit har inte skrivit på så länge, känner att jag inte har något att skriva typ. Kanske börjar tröttna på det här igen? Jag la av bloggandet helt en gång i någon månad men sen kom jag tillbaka haha. Alltså det är väl kul att blogga så att jag kan komma hit och läsa när minnet sviker men sen känns det så jävla boring ibland. Jaja vi får väl se nu börjar jag bara skriva massa nonsens! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela