Natalies blogg.

Lördag

Publicerad 2014-03-08 19:25:09 i Allmänt,

 
Hej på er! Dålig bloggning på sistone jag vet haha. Men har verkligen inte orkat blogga! Har inte hänt så värst mycket heller förutom att mamma köpte biljetter till Summerburst åt mig i torsdags!! Wohoo. En tidig födelsedagspresent haha är sjukt glad.
 
Idag var jag och älsklingen i Skäris och tittade runt lite, fick med mig en tröja som jag kanske ska byta ut om jag hittar i en annan färg annars har jag denna som backup haha. Sen åkte vi till Tumba och handlade lite innan vi åkte hem. Sen var Adnan jättesnäll och fixade middag idag OCH diskade gjorde han också ♥. Nu har vi precis tittat på Vampire diaries och vet inte vad jag ska hitta på nu haha. Skulle vara skönt med en kvällspromenad men det är så himla mörkt ute, okej jag känner att jag förlorat förmågan att skriva så jag avslutar här innan det blir för flummigt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela