Natalies blogg.

Bloggtorka

Publicerad 2014-03-13 11:13:00 i Allmänt,

 
Har inte orkat blogga, orkar inte blogga nu heller för den delen men gör det ändå haha. Igår åkte jag till Ikea med Mia, hon skulle köpa kuddar och påslakan. Efter det åkte vi till mormor och mamma var också där. Sen frågade mamma om jag ville komma över så jag åkte hem till mamma efter mormor haha. Vi gick och hämtade Michaela och sen köpte vi glass och åt i solen. Mysigt! Sen kom Claudio hem och vi hade typ världens brottningsmatch alla 3 blev slängd som en trasdocka och kittlad, men jag kittlade honom också och Michaela kom till min undsättning och bet Claudio i vaden (HAHA) och skrek "SLÄPP HENNE".
 
Sen åkte jag hem och tittade på alla mina serier innan jag la mig! ♥ Nu snart kommer Niki och vi ska in till stan senare, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela