Natalies blogg.

Förr eller senare exploderar jag

Publicerad 2014-07-02 21:40:05 i Allmänt,

 
Nu har jag kommit hem efter en heldag med Nicksan, vi drog till Skäris och tittade runt lite men hittade inte ett jävla skit. Eller vi hittade en skitsnygg klänning och fick drömoutfiten i huvudet men vi sket i och köpa den och såklart ångrade vi oss senare haha!
 
Sen promenerade vi till Heron och åt en jättegod sallad på något ställe, vet inte vad det hette tyvärr haha. Sen blev det stress och köpa lite godis innan filmen började. Och gud vilken bra film det var! Älskade den haha men gud så sorglig den var. På sista bilden här ovan har vi precis kommit ut och om vi grät. Mitt hjärta var i tusen bitar och jag var så sad haha. Tänker inte spoila något ifall någon som läser vill se den men den var verkligen jättebra, åh. Lite halvpinsamt var det att gå därifrån med blodsprängda ögon och en röd näsa haha.
 
Kul med spontanbio var det i alla fall för oss pensionärer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela