Natalies blogg.

Arg tjej här del 2

Publicerad 2014-07-03 21:28:00 i Allmänt,

Ungefär såhär känner jag mig just nu
 
Har precis försökt framkalla lite bilder, men tror ni det gick? Nej för fan. För det första låg alla bilderna jag skulle framkalla i olika mappar så fick hoppa runt en del. Sen när man nästan är klar stängs allt ner så man får ta upp mapparna igen och sen stängs det ner igen och då börjar jag känna att bägaren börjar rinna över. Sen när jag väl tagit alla bilder jag vill ha får jag upp något felmeddelande på sajten och då får jag ju lust och skjuta mig själv. Aja stänger ner hela grejen och börjar om från början, då funkar det!! Bilderna laddas upp och helt plötsligt slutar det och får samma jävla meddelande igen, asså!!!!!!!!!!!!!!!!! Då blev jag en jobbig kund och mailade dom... Förlåt.
 
Men i alla fall haha idag promenerade jag till Huddinge och mötte upp mamma och Michaela där, tittade runt lite i affärerna och åt lunch. Sen åkte jag och Michaela hem till oss och myste hela dan typ, Mikko hämtade henne strax efter 6.
 
Lyckades beställa klänningen i alla fall så att ni vet, känns väl lite bättre. Nu vill jag ha dom där bilderna bara! ARGH! Aja man kan väl inte få allt här i världen.
 
Nu blir det Real houswives of New york city och flera glas vin, gott ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela