Natalies blogg.

Söndag.

Publicerad 2014-04-20 19:08:00 i Allmänt,

 
Orkar inte skriva på nytt det jag gjort under veckan, skrev ett inlägg som bara försvann så det får vara. Hoppas jag kommer ihåg det jag gjort nu då. Har fortfarande värsta bloggtorkan och kommer nog vara såhär ett bra tag till. Har 0 lust att blogga haha.
 
Idag var vi hos Adnans mamma och åt påskmat med hela familyn och efter maten gick vi ut och lekte. Är helt sjukt trött och borde stoppa i mig nånting jag är H U N G R I G. Vi planerade även in Adnans och hans lillasysters "party". Dom tar studenten och examen på samma dag, samma tid så dom ska ha en gemensam "mottagning" några dagar efter haha.
 
Ja annars hade vi storstädning igår för den som vill veta. Fönstrena tvättades, möblerna dammades, och så dammsög vi. Sen tittade vi på sista Twilight filmen som kom på 6an och sen somnade jag gott.
Och det var allt jag hade ett erbjuda denna afton, tack för mig. Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela