Natalies blogg.

"Sä oot suomalainen paska"

Publicerad 2014-04-01 21:09:58 i Allmänt,

 
Lovade Ellu att jag skulle ha den där rubriken då hon kallade mig för det i lördags haha. Jag verkade tycka att jag var exotisk och hon tog ner mig till moder jord igen och sa att jag bara är en finsk skit. Låter mycket bättre på finska då haha.
 
Som ni kanske märker så är jag jävligt trött på att blogga haha. Känns sjukt segt men försöker i alla fall! I lördags fyllde Nicksan år så vi firade henne. Gick dit på dan och hade kalas med hennes family, sen drack vi några glas innan vi åkte till stan. Blev en kort kväll men det var kul ändå, typ... haha! Tjejerna vet vad jag menar.
 
Någonting jag ser fram emot är Summerburst. Alltså bilden gör mig astaggad haha tänker bara sommar, bra musik, hoppa som galningar med girlsen och bara ha det kuul! Vi kommer ha bästa helgen EVEERRR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela