Natalies blogg.

Ojdå

Publicerad 2014-04-08 16:53:16 i Allmänt,

 
Haha jävlar har visst inte bloggat på en vecka! Orkar inte göra det om jag ska vara helt ärlig och kommer nog dröja en vecka till efter detta inlägg haha. Men vad har jag gjort då? Var barnvakt åt Michaela i torsdags och då fyllde Adnan år. Fixade frukost på sängen och sjöng så fint för honom haha! Sen hämtade jag Michaela och vi bakade en tårta åt honom.
 
 
I fredags åkte jag och Mich till Huddinge och tittade på djur på nån park i Huddinge haha. Kul var det speciellt för Mich som älskar djur. Sen åkte vi hem till mig och väntade på Niki och sedan åkte vi till mamma och lämnade Michaela. Efter det minns jag inte vad vi gjorde haha.
 
Minns inte vad jag gjorde i lördags haha? Och söndag då. Emmi plockade upp mig och sedan hämtade vi Ellu och åkte runt i hela botkyrka typ. Det var väldigt skoj och jag var så lycklig för jag hittade mina favoritgodisar på Egs (dom har varit borta i flera år). Och sen ska jag passa på att säga att Emmi var jätteduktig på att köra (hon har precis tagit körkortet) och självsäker! Var inte det minsta orolig över att sitta i bilen med henne haha.
 
Okej nu orkar jag inte skriva mer haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela