Natalies blogg.

Måndag.

Publicerad 2014-04-21 21:34:35 i Allmänt,

 
Hejhej, här ovan har ni min dag i bilder haha. Åt en asäcklig frukost, trodde det skulle va fräscht och gott och ha bär med min gröt men det var det inte ska ni veta. Sen drog jag och älsklingen på en promenad. Jättevarmt och skönt ute. Efter promenaden gick vi och köpte subway och tittade på Game of thrones. Sedan mötte jag Ellu här nere, handlade lite och sen åkte vi iväg och hade picknick. Hamnade på ett ganska konstigt ställe haha men det var mysigt till slut. Vi försökte grilla korvar och det gick ju som det gick, slutade med att vi grillade dom över en liten brasa typ. Sen spelade vi kort och yatzy och pratade om allt och inget. En mysig dag med andra ord! Vid 7 promenerade vi till tåget och åkte hem.
 
Nu sitter jag hemma och tittar på Pirates of the Carribean. Ska snart lägga mig, är supertrött! Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela